Επωφεληθείτε από την προσφορά μας με 25% έκπτωση στην αγορά γαντιών από βινύλιο με ή χωρίς σκόνη.
Το γάντι μας από βινύλιο, είτε με σκόνη είτε χωρίς, είναι λευκού χρώματος και το υλικό του, πολυχλωροβινύλιο, αποτρέπει οποιοδήποτε είδος αλλεργίας. Με ελάχιστη αγορά 6 κουτιών. Κουτί με 10 διανομείς των 100 μονάδων. Διαθέσιμες όλες οι μεγέθους.
ΓΑΝΤΙΑ ΒΙΝΥΛΙΟΥ ΧΩΡΙΣ ΣΚΟΝΗ 2.83€
ΓΑΝΤΙΑ ΒΙΝΥΛΙΟΥ ΜΕ ΣΚΟΝΗ 2.72€
Αναλύει τη συμπεριφορά αγοράς μέσω του wifi του τηλεφώνου, μετρώντας πόσοι πελάτες επισκέπτονται το κατάστημά σας, πόσοι επαναλαμβάνουν, πόσοι έρχονται από άλλα καταστήματα της αλυσίδας, πόσοι περνούν μπροστά από τη βιτρίνα σας, πόσο χρόνο περιμένουν για να πληρώσουν και πόσοι εγκαταλείπουν την αγορά.
Αρωματικό σπρέι με βάση το αλκοόλ, διαμορφωμένο με υψηλής απόδοσης αρώματα που επιτρέπουν την αρωματοποίηση του χώρου με χαμηλές δόσεις και με άρωμα μεγάλης διάρκειας, εξαφανίζοντας κάθε είδους ανεπιθύμητους οσμούς. Προϊόν που συνιστάται σε φορτισμένα περιβάλλοντα με μεγάλη συσσώρευση καπνού όπως: καφετέριες, μπαρ, κοινότητες, νοσοκομεία, μεγάλα καταστήματα κ.λπ.
25% έκπτωση σε γάντια νιτριλίου χωρίς σκόνη softskin, touch μωβ - Εκμεταλλευτείτε την έκπτωση 25% αγοράζοντας γάντια νιτριλίου χωρίς σκόνη softskin, touch.
Γάντια νιτριλίου soft skin. Το γάντι νιτριλίου Soft Skin είναι ένα γάντι χωρίς σκόνη με πολύ ποικιλόμορφες χρήσεις, από την επεξεργασία τροφίμων μέχρι τον καθαρισμό ή την υγιεινή. Είναι ένα προϊόν που ζητείται πολύ από τον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης. Ελάχιστη παραγγελία 3 κουτιά. Κάθε κουτί περιέχει 10 διανομείς των 200 μονάδων. 8.32€ ανά κουτί των 200 μονάδων.
Γάντια νιτριλίου touch ΜΩΒ. Το γάντι νιτριλίου touch μωβ είναι ένα πολύ ανθεκτικό και ελαστικό γάντι και χάρη στο χρώμα του προορίζεται κυρίως για την υγειονομική περίθαλψη και την αισθητική. Κουτί με 10 διανομείς των 100 μονάδων. Για την ελάχιστη παραγγελία 6 κουτιά. 5.16€ ανά κουτί των 100 μονάδων.
Το σύστημα απαντά σε ερωτήσεις για τον λιανέμπορο που τον βοηθούν στην επιχείρησή του:
Πού πρέπει να ανοίξω τα καταστήματά μου;
Ποια είναι η καλύτερη ώρα;
Πόσοι άνθρωποι περνούν μπροστά από το κατάστημά μου;
Πόσοι μπαίνουν;
Πόσο προσωπικό χρειάζομαι;
Πόσο χρόνο περνούν στο κατάστημά μου;
Ποιο είναι το φύλο και η ηλικία των πελατών μου;
Ποιες περιοχές του καταστήματός μου επισκέπτονται περισσότερο;
Ποιο είναι το ποσοστό μετατροπής μου;
Έχω απάτες στις συναλλαγές;